FAQ

Wij hebben een aantal vragen opgesomd die wij vaker te horen krijgen. Is een van de onderstaande vragen ook een vraag die u zich afvraagt dan vindt u onderstaand ook direct het antwoord. Voor overige vragen willen wij u graag zou goed mogelijk helpen. Stuurt u uw vragen naar info@dryagedvlees.nl en wij streven ernaar uw vraag binnen 24uur te beantwoorden.

Waarom via Internet bestellen?

Door deze mogelijkheid bieden wij u de kans, onafhanelijk waar u in Nederland woont, echt vlees te proeven. Want zoals u wellicht al gelezen heeft eten we in Nederland vlees te vers. Voor de echte smaakbeleving moet goed vlees namelijk rijpen in het been en wel minimaal 21 dagen. Het rijpen in een koele cel wordt dry aged genoemd, een term die uit Schotland komt.

U kunt bij Dry Aged vlees profiteren van het gemak van internet. Een gezellige avond lekker eten met vrienden of familie plant u van tevoren en dan is het gemakkelijk te bestellen via internet. Wij garanderen u dat ons assortiment van dry ageing vlees een smaaksensatie geeft die u niet eerder geproefd heeft. U kunt de gewenste producten laten bezorgen op de dag dat u dat wilt. Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om de producten op een ander aflever adres te laten bezorgen. Dit betekent dat wanneer u op bezoek gaat of een vakantie in Nederland viert u altijd kunt genieten van het beste stukje vlees. Ten slotte leent onze koelverpakking zich uitstekend voor het bewaren van vlees als u koelelementen toevoegt.

Is het veilig om via Internet te bestellen?

Door ons systeem dat door ons bij iedere stap gecontroleerd wordt en u pas betaald wanneer u de bevestiging toegestuurd krijgt kan er zeker gesteld worden dat via Internet bestellen veilig is. U vult zelf de gegevens in en uitsluitend komen de gegevens bij ons binnen. Deze gegevens slaan wij niet op en worden na afhandeling van uw order direct vernietigd waardoor uw gegevens niet op straat kunnen komen. U betaald het bedrag per bank dat op de orderbevestiging vermeld staat.

Kan ik vertrouwen op de kwaliteit?

Ons vlees is vacuŁm verpakt. Het is dus hygiŽnisch verwerkt en verpakt. Dan wordt het vlees in een speciale verpakt waardoor de smaak en de kwaliteit behouden blijft op het moment dat het vlees het lekkerst is, na rijping. De verzendmethode is beproefd een veilig en hygiŽnisch. Toegevoegde koeling in de verpakking zorgt ervoor dat de transportauto's niet gekoeld hoeven te zijn, de koeling komt uit de geÔsoleerde verpakking.

Hoe werkt het verzenden van vlees?

De speciaal ontwikkelde verpakking met toegevoegde koeling zorgt ervoor dat het vlees op de juiste temperatuur bij u aankomt. Chateaubriand garandeert de garantie de aankomst in uitstekende conditie. Vergelijkbare verzendmethoden zijn in Amerika al jaren gangbaar en hebben hun doeltreffendheid al bewezen.

Wie verzorgt het transport van de pakketten?

De pakketten worden door de TNT pakketpost afgeleverd. De pakketten worden bij ontvangst van bestelling voor 15:00 uur de volgende dag afgeleverd. U kunt ook met 'uitgestelde verzending' zelf de afleverdatum bepalen. De aflevering kan plaatsvinden tot 7 uur 's avonds. We adviseren om aflevering in te plannen een dag voordat u het vlees wilt gebruiken.

Ik ben overdag niet thuis. Hoe kan ik toch de pakketten ontvangen?

U kunt de bestelling thuis laten leveren, maar ook op het werk en zelfs op vakantieadres in Nederland. Mocht u de deur even uit moeten dan kunt u met een briefje op de deur duidelijk maken aan de chauffeur bij welke buren geleverd kan worden, of waar het pakket neergezet mag worden. Een handtekening wordt niet gevraagd.

Als er niemand aanwezig op het door u opgegeven adres, wordt het pakket bij de buren aangeboden. U ontvangt dan een briefje van de postbode waar het pakket is afgeleverd. Bij vragen kunt u altijd een mail naar info@dryagedvlees.nl sturen.

Wat gebeurt er nadat ik besteld heb?

U kunt bij het afrekenen kiezen voor levering de gewenste dag. Bij ontvangst van de betaling voor 15:00 uur wordt de bestelling de volgende dag bij u bezorgd en zullen wij dit per e-mail bevestigen. Betalingen die na 15:00 uur binnen komen, kunnen wij helaas niet meer op tijd voor de volgende dag verwerken aangezien deze aan de TNT worden aangeboden, dan ontvangt u de bestelling een dag later.

U kunt ook kiezen voor uitgestelde levering. Dat betekent dat u zelf mag aangeven op welke dag uw bestelling geleverd moet worden. Dat kan op iedere dag behalve zondagen en maandagen. Op nationale feestdagen wordt niet geleverd en ook niet op de dag volgend op een nationale feestdag.

Bij vragen kunt u altijd bellen met de serviceafdeling.

Hoe lang zijn de producten na ontvangst nog houdbaar?

De houdbaarheid staat vermeld op de individueel verpakte producten. Eenmaal ontvangen kunt u de producten nog drie dagen in de koeling bewaren. Of u kunt de producten invriezen indien gewenst voor een later gebruiksmoment, al raden wij af omdat dit de kwaliteit van het vlees niet ten goede komt.

Speciale wensen?

Op onze website staan de meest gangbare producten. Wanneer u iets speciaals of iets anders zou willen bestellen kunt u altijd met ons overleggen of dit tot de mogelijkheden behoort. Stuurt u dan een e-mail naar info@dryagedvlees.nl.